RETEAUA DE ZIARE LOCALE MEDIAPRO:
BÃNÃÞEANUL
BIHOREANUL
CLUJEANUL
HUNEDOREANUL
IEªEANUL
SIBIANUL

Ştiri din oraşul tău. Imediat ce se īntāmplă
 

CLUJEANUL isi schimba infatisarea

Categorie: Cluj
aparut: 01 Decembrie 2007

Un sumar mai complex si mai consistent, sectiuni, rubrici si o prezentare grafica noua, adecvate schimbarilor survenite in preocuparile si interesele cititorilor. Acesta este noul CLUJEANUL

Noul concept grafic al CLUJEANULUI este unul dintre cele mai moderne la ora actuala pe piata, orientat catre un layout de revista, combinat cu elemente de grafica specifice publicatiilor online

Incepand cu editia din 3 decembrie, saptamanalul CLUJEANUL are o noua infatisare. Mai clar, mai aerisit, mai usor de citit. Un ziar modern, cu o structura complexa si o prezentare grafica inedita, adaptate la ceea ce se doreste a fi presa la inceput de mileniu III.

Acestea au fost premisele de la care am pornit in momentul in care am decis sa va oferim noul CLUJEANUL.

Ce aduce nou, fata de "vechea" structura, actualul CLUJEANUL? In primul rand sectiuni si rubrici de economie, sanatate, familie, turism, divertisment, actualitate locala, nationala si internationala.

Acestea se adauga materialelor cu care cititorii nostri fideli sunt deja obisnuiti: povesti de succes ale unor clujeni, intamplari inedite prin care au trecut, anchete si investigatii referitoare la viata comunitatii.

De asemenea, grafica este una noua, orientata catre cea a revistelor de succes din intreaga lume. De altfel, pentru a realiza acest lucru, am apelat la serviciile unuia dintre cei mai cunoscuti art-directori din Romania, Marian Toader, cel care a desenat produse precum Evenimentul Zilei sau Gazeta Sporturilor, dar si layout-ul initial al saptamanalului CLUJEANUL.

"De ce a fost nevoie de un look nou? CLUJEANUL a mers mai bine de sapte ani pe vechea grafica, insa a avut nevoie de o schimbare. Este un concept grafic modern, zic eu, chiar de mileniul III. Prin acest layout, apropiat ca stil cu grafica intalnita pe internet, am incercat sa-l fac mai usor de citit si mai clar"
- Marian Toader, art-director

Era necesara o schimbare in cazul unui produs de succes? Raspunsul este evident "da". Asta in conditiile in care insasi realitatile sociale si prioritatile comunitatii sunt altele decat cele din momentul lansarii pe piata a produsului.

Evolutia interesului cititorilor de la o presa orientata preponderent inspre teme legate de coruptie, politica, anchete, catre o presa mai "curata", mai dezinihibata, mai "luminoasa", este vizibila. Se intelege, acest lucru nu inseamna ca publicatia noastra va ignora aspectele negative care apar in interiorul comunitatii. Dimpotriva, ele vor ocupa un spatiu important in sumarul CLUJEANULUI.

Pretentiile, preocuparile si interesele clujenilor la sfarsitul anului 2007 sunt insa mult diferite fata de cele de la inceputul anului 2000. Clujenii calatoresc mult mai mult, achizitioneaza produse de o calitate superioara si au la dispozitie diverse modalitati de petrecere a timpului liber.

CLUJEANUL si-a propus sa raspunda si sa reflecte toate aceste schimbari, oferindu-va un produs adecvat. Pentru ca, apreciem noi, meritati mai mult.

53.000 de cititori pe editie are CLUJEANUL, conform celor mai recente date facute publice de Studiul National de Audienta (SNA). De mai bine de 7 ani, de pe 7 martie 2000, data aparitiei primului numar, CLUJEANUL este lider detasat al presei scrise difuzate in judetul Cluj.

Acest articol a fost citit de 1452 ori
Alte articole din categoria Astazi in CLUJEANUL Cotidian
Click here to find out more!
Selecteaza data:





 

COPYRIGHT © 2003-2006 PubliMedia International SA

Site realizat de Arxia

Trafic.ro - clasamente si statistici pentru site-urile romanesti